Favore.plForumCzas wolny, o turystyce i sporcie

Jak zabezpieczyć rower na zimę?

FORA TEMATYCZNE
NAJNOWSZE DYSKUSJE
OSTATNIO POPULARNE
PROMOWANE USŁUGI



Dodaj zlecenie

Jak zabezpieczyć rower na zimę?

Login Hasło ZalogujNie masz konta?   Zarejestruj sięObserwuj
  • marllena 24 wrz 2010, 11:13
    Witam! Nadchodzi jesień, czas chyba powoli kończyć sezon rowerowy. smutny Znów będę musiała się przesiąść do autobusu skrzywienie Ale do rzeczy. Możecie poradzić, jak zakonserwować rower na zimę? Na co zwrócić uwagę, coś wykręcić przed wstawieniem do piwnicy, coś posmarować? Nie znam się na tym za bardzo, bo był to mój pierwszy aktywny sezon, mam nadzieję, że nie ostatni przymrużenie oka Poradźcie, proszę.
    Cytuj
  • Ruda_hanka 24 wrz 2010, 11:32
    Bardzo doby tema, dołączam się do tego pytania przymrużenie oka Czy sądzicie, że warto jeszcze na koniec zanieść rower do przeglądu?
    Cytuj
  • bamboszek 24 wrz 2010, 12:16
    Daj spokój, zaniesiesz rower do przeglądu, a na wiosnę się okaże, że go już nie ma w Twojej piwnicy... dziewczyny, radzę przede wszystkim znaleźć lepsze miejsce na rower, albo liczyć na szczęście, że nikt go nie ukradnie i dopiero na wiosnę cokolwiek reperować.
    Cytuj
  • Ruda_hanka 24 wrz 2010, 12:39
    Bamboszek, mój rower przezimuje w spokojnym miejscu, więc chciałabym go jak najlepiej zakonserwować, żeby na wiosnę był sprawny. A pytam o serwis, bo taką radę dostałam od znajomego niedawno, a też mi się to trochę dziwne wydaje, bo po co naprawiać rower na zimę, i tak będzie trzeba sprawdzić na wiosnę czy coś się nie poluzowało itp...
    Cytuj
  • marllena 24 wrz 2010, 16:37
    Ja niestety nie mam za bardzo wyjścia i muszę schować rower do piwnicy smutny Ale mimo wszystko chciałabym go jakoś zakonserwować, liczę, że nikt się nie skusi na niego zimą.
    Cytuj
  • bamboszek 24 wrz 2010, 20:33